Saturday, March 29, 2008

Jag kan tala svenska.

Jag kan tala litet svenska, och jag förstår bra. Jag kommer frå England, och Jag bodde i Skotland. Jag bodde i England 9 år, och 8 år i Skotland. Jag bor nu i Finland, för min flickvän bor här. Hon är Finsk, men vi pratar inte finska i vårt hus. Vi pratar engelska för hon tycker engelska. Jag kan prata engelska, finska, och litet svenska och danska. Jag vill lära svenska och Jag vill bo i Sverige.

Jag tycker svenska och Sveriges histori och kultur. Jag hopper(?) det jag talar svenska o.k.

That was my rough attempt at speaking swedish lol, please can people comment on it, and tell me for any mistakes i have made. It is best that i know what i did wrong, so i can learn from it :D

2 comments:

Hairy Swede said...

pretty solid really. a few little things with verb conjugation and things but definitely was understandable. Id say keep at it and maybe hit a grammar workbook. THey are boring but they help.

Mo said...

damn..im trying to learn swedish myself..it's pretty tough but I really really wanna learn...makes me happy that I can understand what you wrote.. good luck on your studies !! I'll be back to check on some new svenska words :-)